Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» при виявленні дефектів, ви можете повернути товар неналежної якості протягом 14 днів з моменту покупки або обміняти товар, за умови виконання всіх норм передбачених Законом.
1. Якщо під час отримання посилки товар не відповідає вашому замовленню, кур'єр або менеджер у відділенні на ваше прохання забере такий товар і поверне гроші.
2. Якщо проблема з товаром виявлена пізніше, зв'яжіться з нашим менеджером за контактним телефоном та опишіть ситуацію. Ми запропонуємо всі можливі рішення, а в разі обміну або повернення товару розкажемо як діяти.
Обов'язково зберігайте упаковку. При зверненні Вам потрібно надати і сам товар (без пошкоджень під час розпакування і використання), всі комплектуючі та упаковку товару зі штрих-кодом виробника, а також документ, що підтверджує придбання товару в «Medison».
Обмін товару не проводиться якщо: - немає документа, що підтверджує покупку у нас (фіскальний чек);
- наявні сліди навмисного пошкодження товару;
На всі питання Вам може відповісти наш менеджер за телефоном